Aktobe adreslerinde bahis büroları

Hangi ofis spor üzerine bahis oynamak daha iyidir !

En iyi tahminler futbol değildir. Oynamak için en aktobe adreslerinde bahis büroları slot makineleri. You can lend your SC to earn passive. Slot makineleri kayıt milyoneri olmadan ücretsiz oynar. Bahisçinin ofisi bahis kabul puanları.

Aktöbedeki bahis acentesi – Bonuslar – Spor Bahisleri

Mugt we hasaba alynmazdan maýmyn ýeri oýnamak. Android için grivnası için ukrayna çevrimiçi kumarhane. Bahisçilerin hat hareketini izlemek. Çevrimiçi hokeyde nasıl bahis yapılır.

1xbet bahis şirketi tyumen !

Hangi slot makinelerinin aktobe adreslerinde bahis büroları forumu için oynamak daha. Sporda nasıl tahminler yapılır. Uzmanların tahmin ettiği gibi futbol. Rostov-on-don’daki boş bahis acenteleri. Android için phonbet mobil versiyonu..

198 Thoughts to “Aktobe adreslerinde bahis büroları

  1. Yasal olanda daha fazla sömürüyorlar mbs olmasın tek maç yapın millet başka siteden oynamasın ozamn her türlü vamfir gibi sömürüyor iddaa.. Yurt dışından yurt içinden ne fark ediyorsa sonuçta kumar ..

  2. Bu habermi simdi..ne kadar komiksiniz..devletin kendisi en büyük kumari oynatiyor iddia at yarisi buna niye ses cikaran yok…enayi saniyorlar milleti birtek kendilari akilliymis gibi haber diye sunuyorlar

    1. @Oha Demeye Hazır Olun Yıldızı  odedinmi itiraz ettinmi idda oynuorm kacak siteden henuz kazanamadim hic cekmedim para sadece yatirdim ama kazanamadim bilgi verirmisin

    2. yalan konusma 259 tl oldu her yorumun altına mılletı korkutmaya calısma gir bak kanun maddelerıne 34.madede ne yazıo oku

    3. mehmet aydemir byrm_altnbs instagram adresime ulasirsan makbuzumu atarim sana

    4. Oha Demeye Hazır Olun gosterlen ceza makbuzunu hangi kurun kesti bu cezayi sana.

    5. kardesim gecen ay bana 5bin ceza geldi kanun degismis videoda 100 tl olan ceza 5 bin tl olmus

  3. Devlet kumar oynatırsa adı şans oyunu ve mümkünatı yok 1 tl bile kazanmanın.. Ama Devlet hariçinde oynarsan kumar oluyor ve yasadışı kumar suça giriyor, İLLÂ haraç vereceksin bu devlete para kazanamayacaksın.. ( BEN BİLYONER BAHİS SİTESİNE ÜYE OLDUM 25 BİN TL KAYBETTİM VE OYNAYAMAZ OLDUM VE BENİ BİLYONER ARIYOR BEYEFEDİ NEDEN ARTIK KUMAR OYNAMIYORSUN DİYOR BÖYLE BİR SİSTEMMİ OLUR BEN GİZLİ OYNUYORUM AİLEMDEN BELKİ BENİ NASIL ARARSIN BİLYONER BAHİS OYNA PARA YATIR DİYE TABİ BULDUNUZ YOLACAK KAZ BIRAKIRMISINIZ BU BANA DERS OLDU AMA YAPACAK BAŞKA BİR ŞEY BIRAKMADI HÜKÜMET KUMARLA BELKİ TUTAR DİYE PARA KAZANMAYA ÇALIŞIYORUZ ÇOK VAHİM DURUMDAYIZ..

  4. Anca boş laf kumar dıyolar mıllı pıyango da kumar onada ceza yapın

  5. Merhaba arkadaşlar. Bu canlı bahis sitelerinin çalışma ortamı para üzerine akıyor…birinci hedef para ikinci hedef dolandırmak. O yüzden bunların alayının bak yazdı mı iyi oku biri değil tümü sahtekar …çünkü çalışma prensipleri yatan paraya yatmadı denmesi ve elektrik su faturası istemesi alıkoymadı size engel üstüne engel çıkarması … bunların doğruluk payı varmı derseniz…acın googleden şikayetvar aratın veb sitesinden herhangi yazın birtane bet sitesi ismi ve göreceksiniz… ne haksızlıklar cıkacak….. bilakis paramı veriyor sağlam diyen arkadaşlar buyrun haydi meydan niçin bu haksızlığa uğrayan arkadaşların…. hakları aranmıyor …. iletişime geçecek telefon numaraları bile yok sen neyden bahsediyorsun…ve onlarda biliyor şikayet edemeyeceği o yüzden vurgunluk almış başını gidiyor.. 10 kişiden 4 ile 5 ine parayı veriyor süsü veriyor ama arkasında ne ali cengiz oyunu oynandını biliyormusunuz……güven olayı asla yok bunlara bulaşmayın paranızı kaptırmayın…belki bir gün er veya geç sizde veya sende benim gibi düşüneceksin ..çünkü yasal olmayan telefon iletişime geçecek numaraları bile yok…. bu sömürgelere düşmeyin ve bilin duyun

  6. Benim abimi sucsuz yere aldılar oynatıyormuş sözde şuan ceza evinde 4 gün nezarette yattı 2 gündür cezaevinde bu devlet sucluları bulmuyorda neden sucsuzları alıyor

  7. Ne yapalım bilyonerde 1.05 talim edelim mbsye mı takılalım Ankara beni bulsun

  8. Ben o 100lirayi tek maçta alıyom zaten sıkıntı yok illeqale dewammmm

    1. @Arif Celik naptinda geldi hangi siteden oynadığın yüklü paramı cektin

    2. O Öncedendi 100 lira Şimdi Değişti 5 Binle 20 Bin arasında Para Cezası Bana 5 bin Geldi Kabahatlar Kanunun dan Haberin Olsun Oynama

  9. Serbest bırakın o zaman iddaa tekel elde olduktan sonra millet illegale yönelir

  10. 5000 tl ceza aldım sanal kumar oynadığım için kabahatler kanununa göre böyle bir ceza alan varsa bana ulaşabilirmi ne yapmamız lazım

    1. @Hakan Arslan  @Çoban Yıldızı  odedinmi itiraz ettinmi idda oynuorm kacak siteden henuz kazanamadim hic cekmedim para sadece yatirdim ama kazanamadim bilgi verirmisin

    2. @Musa Uzuner   odedinmi itiraz ettinmi idda oynuorm kacak siteden henuz kazanamadim hic cekmedim para sadece yatirdim ama kazanamadim bilgi verirmisin

    3. @yozgatlı 66 odedinmi itiraz ettinmi idda oynuorm kacak siteden henuz kazanamadim hic cekmedim para sadece yatirdim ama kazanamadim bilgi verirmisin

    1. @Ali Yıldız abi sıkıntı olmaz mı dikkat et bir de papara güvenli mi çekmek yatırmak için

  11. arkadaş neden bana hep kaçak bahis sitelerinden reklam mesajı geliyor madem yasak kim veriyor numaramızı onlara

  12. Sanki bize bu paralari devlet mi veriyo ister kumar oynarim ister meydanda danşöz oynatirim mk drvlet millete para vermez gelir milletin parasina çoker

  13. Devlet kumar oynatıyor idda at yarısı illa ben soyacsm sizi diyor tc devleti define arama cihazı sattırıyor ama define ararsan an ani bekleriz diyor tc devle ti kuru sıkı silah sattiriyor ama kullanırsak tasirsan an ani belleriz diyor bunlar neyin kafasını yaşıyor ne iciyorlarsa bize de versinler bizde içelim

    1. uyuşturucu sattırıyorlar , sonra kullananlara ceza kesiyolar, aynı amerika gibi tavşana kaç tazı ya tut diyor :))

    2. Usa Hakan Wirgenia devlet hırsız zaten vatandaşı sikiyor her türlü dediğin gibi gitmediğin köprünün araba paralarını bile bizden alıyorlar kaçak elektrik faturası normalmiş gibi faturaya yansıyor herkesin daha neler varda bu bildiklerimiz kısacası devlet hırsızdır

  14. Siz bunla uğraşmayı bırakında önce git sen sayısal lotoda milletin gözü önünde gelen numarayı tekrar değiştirenlerle uğraşş

  15. Milli piyango en iyi online kumarhane ( Müslüman kumar oynamaz oynatmaz ) Türkiye Cumhuriyetindeyiz

    1. @DEVLET SU İŞLERİ sen IQ seviyen yükselt öyle gel bir daha düşün

    2. Sanane kardeşim istediğimi yaparım burası müslüman bir ülke değil her insanda müslüman değil

  16. Casino oyunlarina bulasmayin iflasi cekersiniz hile çok bağımlılık yapar elde bişey kalmaz

    1. @RAMOOO! Hepsi yasak kumar yasak zaten ülkede cezası 7 bin ile. 10 bin arası tabiki seni bulmaları için sitenin patlaması lzim önce sonra havale ile çekim yapmis olman lazım bu biraz zayıf ama nadiren takibe girenler var buluyorlar senin ki ise bisey çıkmaz ben 3 senedir oynadım çıkmadı birşey daha

  17. iddaa siktikleri yetmedi birde burdan kazandıklarına el koyuyorlar mbs denen saçmalık kalkmadıkça canlı bahis gelmedikçe bu iş böyle gider.

    1. Az daha sabredelim dostum tam 3 hafta sonra yani 28 Ağustos da yeni iddaa sistemi geliyor oynayan herkese bol şanslar

  18. Yasadışı olmasının sebebi vergiden kaçmak kara para aklamak güya doğru,peki yasak olmayan oynanan sitelerde canlı poker canlı rulet olsun aynı şekilde milletde oynamaz kardeşim belki futbol dışında konuşuyorum takibi

  19. ulan şu ulkeyı terk edıcem yakında olacak iş degıl ya. sen bu ınsanları bu hastalıktan koruyacagına doktora gonderıcegıne para cezası kesıyorsun. bu nasıl bır höduk mantık yahu.sen asıl o buyuk bankalara el koy el. yermı yemez. bankalar blmıyormu bu paraların nerelere gıttıgını bılıyorrrrrrrrrrrr vatandasla ugrasmayın.zaten kumar yasaksa at yarısı ve ıddaa sırketlerınıde kapat.yermi.?_yemezzzzzzzzzzzzz

    1. Kısacası vergi alamadığı herşeyi kapattırıyor nasıl kendi yandaşı olmayan içyi restorantlarını kapattırdı para alamıcaksa kapatırım diyor ben soycam diyor hırsız benim başkası olamaz diyor herkesi soyucam diyor kimsede buna itiraz edemiyor çünkü herkes kabullenmiş kaçak elektrik faturası kaçak herşeyin bedelini vergi altında ödemeye yeni yapılan köprüden hiç geçmeyen vatandaş bile vergi veriyor usulsüz haksız kazanç asıl devleti içeri attırmak lazım italyada nasıl attılar orda adalet var burda yok italyada başbakanı bile içeri atıyorlar burda kılına dokunamazsın

  20. ARKADASLAR BU CEZA OLAYI GERCEK YEMİN EDERİM BANA 8.546 TL CEZA GELDİ 29.05.2019 TARİHİNDE JANDARMA TELEFONLA ARADI GİTTİM TEBLİĞ KAĞIDINI İMZALAYIP ALDIM CEZA SULH MAHKEMESİNE İTİRAZ EDECEĞİM AMA ŞUNU BİLİN CEZALAR ER YA DA GEC GELİYOR BENİM CEZAM 2018 OYNADIĞIM BAHİSLER İCİN MİS. EĞER Kİ İTİRAZIM KABUL EDİLMEZ VE CEZA İPTAL OLMAZSA ASACAĞIM KENDİMİ ZATEN GIRTLAĞA KADAR BORCTAYIM BANKALARA. BU DA TUZU BİBERİ OLDU BASKA CAREM YOK.

  21. Legalleşsin tek maç legalleşsin rulet casino blackjack oyunları girelim oynayalım zaten kaybeden ceremesini çekiyor nedir yani yapamıyor musunuz bu adamların yaptığını siteleri kuran Türkler en az 500 bin lira zaten siteyi kurarken ödüyor binlerce site var yurt dışına çıkan paranın haddi hesabı yok zaten.

  22. Bu kumar bi hastalik turkiyede ayni sartlar altinda site acilsin madem..gerci acilsa ne yazar oranlar dusun..

  23. 214betebet isimli firma bu arada doğru siteden oynuyorum bir de 1500 TL para yatırdım yeni üyeyken 3000 TL olunca para çekme yaptım hemen hesabımı blokladılar ve 2 gün sonra canlı destekten hesabımın açılmamak üzere kapandığını söylediler sebep bile belirtmeden sakin bulaşmayın bunlara paramıda iade etmediler bunların dolandırma yaptığı sitede var betebet214

  24. kimene kardeşim adamın kendı parası kimseyi bağlamaz adam çlşırız kazanır parasınıda istedğii gibi harcaya bilir kumar kötu birşey evet o zaman milli piyango şans topu at yarışı idda hepsini kaldırsın kendi kumarın en büyüğünü oynatıyor milletin oynamasına karışıyor sanane insanların kendi alın teriyle kazandıkları parayla kumar oynamasından

  25. 2 buçuk insan oynamıyor yarısı bilerek 8 tane hesap açıp satıyor semte göre hesap satma işleri değişiyor 2500-12000 orası

  26. Hiç yasal olmayan iddaa oynamadım ama haksızlık 1.50 orana yurtdısında 1.70 oran veriyorlar her türlü soygun

  27. İddaa kumar değil dimi aaa tabi pardon devletimiz oynattığı için sıkıntı yok helal o ya yazıklar olsun be valla yazıklar olsun en büyük kumarı devlet oynatıyo zaten gerisi boş

  28. Devletle ortak haber yapmışlar haberi. Herkes oynuyor ben daha ceza alanı görmedim

  29. Beyler kumar yasak olmassa bunun bir piyasası olmaz bırazda oyle dusunun serbest olsa herkes dusuk orandan vercek ve bu sıteler tutmucak o yuzden yasak olması pıyasayı costuruyor .dd

  30. Alayı dolandırıcı alayı sahtekar bahis siteleri sende bu kazığa düşme

  31. Devletin kasası boş kaldı gene bahis oynatanlarin elde ettiği para yetmiyor birde madurlar kaldı aç olan borcu olan insanlara devlet destek vermiş mi acaba insanlar keyfinden mi bu tuzaklara düşüyor

  32. Lan bu sitenin yüzünden hayatım karardı lan inanmayın haram günah

  33. Devletin siteleri zarar veriyor açık ve net kim kazanmış normal iddaa dan yapsınlar illegal oynamayalım

    1. O zmn canlı casino gelsin illegal canlı casino var %80 o yüzden %20 slot yapsın kimse oynamaz

  34. ne kadar boş bir ülke haline geldik bu zamana bu illegal sitelerden alına rüşvetlere noldu zaten adamlar gizli iş yapmıyoki herşeyleri ortada istesen 1 dk da bütün siteleri yok edersin bi de kalkmış halka ceza kesiyo sen oynatanı engellemiyosan problem zaten sende

  35. Arkadaşlar bu Facebookda ADEM BUDAN var.Çok entrasan tarzı var.Maçı veriyor o an oranı 2.20 diyelim sonra ne oluyorsa o maç 1.40 civarına Düşüyor.Tablosunu Aylık yüzde hesaplamasını fln hep gösteriyor.Çok başarılı ya gerçekten.Facede bulun bir takip edin adamı derim.

  36. ya ceza falan yok hep ayni hikaye. devlet idda yle milleti kumar bagimlisi yapti şimdidr bagimlilar başka torbaciya gitmesin diyor :))))

    1. @Tarantula ben aldım 8.546 TL yaz numaranı ceza kağıdımı göstereyim

    2. Tarantula ben aldim kardesim inanmiyorsan byrm_altnbs instgram adresimden dm ile makbuzu atabilirim

  37. Bu iddaa nın tüpçünün elinden alınması gerekir. Herif öyle düşük oranlar açıyorki avrupada 1.80 olan oran bizim ülkede 1.35:))

    Milli piyangoyu saymıyorum bile her sene varlık fonu kazanıyor:))

  38. ya halkın ocağını söndüren zaten legal iddaa ve at yarışı. oranlar düşük tjk zaten ayrı havada. devlet halka madem iyilik yapacak bunları soruştursun. türkiyede ki legal iddaa paranın % 98 ini ben alayım %2 sini dağitayım . bu mu halkı düşünmek. her şeyi avrupadan getiriyorsunuzda oranları da avrupaya göre yapın tek maç yapın. devlete söylüyorum. ya bu köhnemiş türkiyedeki iddaaya bir ceki düzen verdir. halkı soyan legal iddaa. oranlari isteseniz yurtdışı gibi yaparsıniz ama nerdeee. diyelim 2.5 milyon kişiye ceza kestin oynamasıni engelledin. 2019 da secım var . reis bi kaybederse çekeceğiniz var. demek istedigim şu kim bilgi verdiyse size yanliş vermiş. milletin ocagini söndüren türkiyedeki iddda ve tjk at yarışları dir. madem samimisiiz sayın bakanım önce bu oyunları yasaklayın.

  39. Karışmayın milletin idaasina on numara hileli sayısal hileli iyi valla hep cebe hep cebe zehir zikkim olsun

    1. @Sıtkıcan yasa bi dunya kacak siteden oynadim polisler filan geldi eve kotu bi durumdu oynamayin kardesim gervekten cok tehlikeli yasal bahis sitelerinden oynayin oranlari çöp ama kafa rahat

    2. @Mert Celik nasıl oldu peki paparadan tespit edemiyorlar yakalamaları zor oluyor falan diyorlardı herkes bende paparadan yatırım yapıyordum ceza yermiyim acaba hangi siteden oynuyordun?

    3. @Mert Celik kardeşim papara ile yatırımından dolayı ceza yedin mi cevaplarsan çok sevinirim

    4. @yucel sonmez banka havalesinde ilk 7300 yl ceza bide 26 bin tl ceza geldi onyuzden oynamiorum

  40. Para yatırarak para kazanmak haram
    Yılbaşı bileti?
    İddaa
    At yarışı
    Milli piyango
    Sayısal
    Süper loto

    E bunlarda haram ama bu yazdıklarımdan hiç biri kumara neden ise sizin gözünüzde girmiyorum.??????

    Para benim ister satarım ister çöpe atarım…

  41. Turkiye okadar kotu durumdaki vatandaslar mutsuzki neler yapiyolar bir umut diyerek bide ceza yaziyolar bir umuttur yasamak ceza verilmesi gerekenler devletin basindakiler dir ozaman yasal siteleride kaldir insanlar caresiz biyerlerden para kazanip evlerinr bakmak zorunda her yolu yapar bu kadar basit

  42. ceza vermeye yetkileri yok…bu haber göz korkutmak için ama kim dinler?

    1. @Armanın Peşinde 55 noldu iptal oldumu ceza ve nasıl yakalandın yüklü paramı cektin havaleyle

    2. Kardes ceza yedim 8.546 TL 29.05.2019 da geldı tebliğ jandarmadan aldım imzaladım bakalım sulh mahkemesine itiraz edecem ne olacak bilmiyorum ödeyecek durumum da yok. İptal olmazsa intihar edecem Baska sansım yok bankalara borclarımı zor ödüyorum

  43. milletin parası devlet neden karışıyor ki ?. cidden düşünüyorsan milletini eğer millete para dağıtın

  44. Millet aç aç napsın millet günah olduğunu bile bile oynuyor bi umut acaba tutar mı sene 2021 asgari ücret 2500 ev kiraları en düşük 1000 lira napsın millet tok açın halinden ne anlar sırtı kuru bazılarının geçim derdinden haber-i yok

  45. Yalan dolan hepsi hadi 2 senedir saglam bi siteye kayitliyim hadi o siteden para almadinizi kanitlayin

  46. Kendileri oranları iyice düşürdüler sonra da millete laf yaparlar

  47. Devlet bildigin bahis sitelerinr demiski az dur sen cok siktin azcik da biz tadina bakalim bu kumarcilarin

  48. Bilindik sitede oynanınca kumar olmuyo da illegal sitede oynayınca mı kumar oluyo…. Tşşk mı geciyosunuz

  49. ulan haber yapıyorsunuz kumar dıyorsunuz yasak dıyorsunuz iddaadan oyna bilyonerden oyna tutturdan oyna kumar degılmı

    1. @cezmi aynen dostum kısa ve net özetlemissin illegale göre bunlar daha iyi devlet biz sikelim demiş burda

    2. kumar olurmu haşaaaaaaa
      milli piyango yok zaten 50 yildir devlet izin vermez haşaaaaa
      en buyuk mafya devlettir
      vergi almiyorsa illegaldir. pay verirsen resmisin kralsın olay bu

  50. İdda siteleri yasalsa ozamn bu oyunlar için de Bi yasal site kurulsun

  51. Yanı sadece mac izlemek için üye olmuştum öyle para yatırıp oynamadım veya maçlara bakmadım bile sadece üye öldüm bizede mi gelicek ceza anlamadım ben sadece oynayanlara mi geliyor

  52. Bu cok sacma degilmi benim parami nerede nasil harcayacagima nasil kazanacima siz niye karisiyorsunuz

    1. @Educated Child yasalarda kaybettirmek için acayip kurallar var kazanamıyoruz yasalda paramız yok napalım

    2. @E devlet o zaman kendisi yapsın adam akıllı oranlar versin casino açsın kimse oynamasın o sitelerde

    3. @E ülke içinde para dönmesini istiyosa oranları yüksek tutsun

  53. At yarisi nesine com iddaa bunlar illegal degilmi devlet bunlara limit kisitlamasi getirmesi lazim milletin anasini siktiler

  54. Ne cezası ya devamlı olarak bahis oynuyorum isim de verim hatta gizabet sitesinde ne cezası bir eğilencemiz var onada müdahale etmeyin ki zaten edemesiniz sizde oynayın bari gizabetden keyif yapın

    1. @Fatih baba kardesim bu bitcoin takip edilme sansi var mi araştirdin mı ?

    2. @Fatih baba fatih abi instagramini bulamiorum hata aldim mrtbjk10 bi yazarmisin abi biyerde takildimm cok acil abi

    3. @Fatih baba Fatih indirdim intsgarmadan bi konussak cok mutlu olurum cok kafani sisirmem dostum ya rica ediorum mrtbjk10 hesabim

    4. @Mert Celik ondan sonra oraya üye ol havale veya papara ile yatırım yap ondan sonra bitcoin al daha sonrasında bahis sitesine gir paranı yatır

  55. İşte devlet vatandaşının arkasında durmadigi için kazanan olunca hesabına el konuluyor vede dolandiriliyor bir şekilde ve kimse hakkını ariyamiyor
    Bildiğin yabancı siteler kendi vatandaşına tıkır tıkır ödeme yaparken
    TC vatandaşlarına yasal bir zorunluluk olmadığı için kekliyor .
    Bu arada pokerci varmı aranizda

  56. Kumar geliri demiş ya kumardan kimse gelir saglayamiyor ki saten. 100 lira da devlet e öderler

  57. bilal erdoğan iddaa ya ortak çakal oranlar açıp mileti soyuyorsunuz 2019 da görüşeceğiz para arsizlari

  58. Legal yapın herkes oynasın ama ıddaa com bılyoner falan var onlar sanal deılmı madem yasak hepsı yasak olsun

    1. Banka havalesi yaparsanız tabi yersiniz en iyisi ecopayz olmazsa papara

    2. mehmet aydemir cezayi polis kesmedi emniyet mudurlugu kesmis polislerde bizim eve kagit birakti ifade icin oraya gittigimde bir suru belge falan gosterdi su kisiye havale yapmissin falan diye ben de o adami tanimiyorum bahis oynadigimi da itiraf ettim ama hangi siteden oynadigimi bilmiyorum diye ifademi verdim orda da ceza kagidi vardi imzalayip ciktim

  59. Senin ülkende bahis oyunu yokmu kumar yokmu?
    Milleti soyup soğana çevirdiniz .
    Ben oynuyorum ben burdayım gelin ceza verin bana.
    Be bu parayı tc bankasıyla yüklüyorsam gerisi beni ilgilendirmez

  60. yasa dışı bahiste korkunç rakamlar dönüyor devlet neden bunların peşinde çünkü vergi vermiyorlar iddaa vergi veriyor yasal ama oranlara baksan beş kuruş etmez real madrit kendi sahasında levante ile oynuyor iddaa .1.05 kaçak bahis 1.25 veriyor k.gol iddaada 1.50 kaçakta 1.80 birde 2017 nin başında iddaa bütün oranları düşürdü oynanmayacak derecede millet oynamayınca artık kaçak bahisle uğraşıyorlar

  61. eğer para cezası kime gittiyse onlarda karşı mahkeme açsın neden illegal.olan iddaa tuttur bilyoner görevin nesine gibi olan siteler bütün maçları tek maç yapmıyor neden oranlar çok düşük neden 4 veya 3 maç oynama zorunululugu var kumar bu sitelerdede kumar ya hiç oynatmayacaksin ya da oynattığı zamanda illagal olanlardı bu şekilde bahis yaptıranların devlet yasadışı bahis sitesini kumar olduğu için değil nesine iddaa bilyoner gibi devlet sitelerinin para kanamadigi için bu cezaları kesiyorlar uyanık olun

  62. Bu haber kesinlikle korkutmasın sizi ben senelerdir illegal oynarım kazanırım kaybederim ne adresime ceza nede uyarı aldım rahat olun

    1. @Peder 1 hangi banka bu kardeşim bende yaptım uzun bir süre bir sorun olmamıştı şuanda oynamıyorum 3 5 aydan beri birşey olmaz umarım

    2. Arkadaşlar havale ile yatıranami geliyor ceza cep bankacılık ile yapılan işlemlerde sorun oluyormu olurmu yada?

    1. Atahan Aslan Nadir aynn var kardesim yakalnirsan min 5 bin tlden basliyor ceza max 20 bin tl bana 5 bin tl geldi odedik Allahtan

  63. Canlidan 240 bin parayi catur cutur cluplerde yedik 7 bin kurban olsun size devlet

    1. @beni arama bulamassın insta yok ama senin için kurdum adskdkskskdk2888

    2. @Mirvan Eren dostum bulasma ama sansimi denicem diyorsan instegramini birak

  64. Yönetenler için bahis sitelerinde giden paranız önemli değil devletin umrunda bile değilsiniz verginizi vermediniz için devletin haracı azalıyor gözü onda bahis siteleri vergi verse alayına izin cıkar

  65. Yasa dışı bahis e son verin verginizi verin yasaldan oynayın demedi demeyin devlet baba enseler sonra jopu yersiniz

  66. Dertleri Yasak Filan değil Çıkarın AT GÖZLÜKLERİNİ
    iddaa ve bilyoner devlet ile anlaşmalı olduğundan Dertleri Müşteri Kaybı .
    Türkiyedeki Müşterileri Yanlız biz YOLABİLİRİZ çünkü Yanlız biz devletle Anlaştık demek istiyorlar
    Sanal Bahis Yasak !!!
    iddaa ve bilyoner Sanki DİYANET İŞLERİNE Bağlı 😎

  67. O zaman tek mac yapın nesineyi herkes yasaldan oynasın adı s erefsizlere bak ya bi idaasi var milletin O nada el attılar

  68. İddia da oranlar düşük en az 3-4 maç oynama zorunluluğu ve en düşük oynama limiti 3 tl yaparsa millet bahisten oynar tabi kide

Comments are closed.